Nagy cégek jelentős része kiszervezi az ügyfélszolgálat feladatkörét, így ezzel még nem mondtunk újdonságot. De hogyan lehet ezt jól megoldani?

Először szükséges jól átbeszélni a folyamatot (mit vár el tőlünk az Ön cége és milyen elvárások fogalmazódnak meg az ügyféltől Önök felé?)

Fontos az Ön partnerének, hogy 0-24 órában elérhető legyen? Szükséges online chat kapcsolat az ügyfél és az Ön cége között?  Legyen telefonos vagy e-mailes egyeztetésre is lehetőség?

Ha az Önök cégének a gyakran ismétlődő kérdésekről rendelkezésre áll egy lista, akkor ez jelentős támpontot nyújthat a mi munkánkhoz is. Ha nincsen ilyen anyag, akkor természetesen ezt mi felépítjük és átadjuk Önnek.

Mennyi időt spórol az ügyfélszolgálat kiszervezése a cégnek? 

A kiszervezett ügyfélszolgálat hasznos, ha a cégvezető – és amennyiben vannak -, a munkatársai a telefonálással töltött időt egyéb, a céget előre vivő tevékenységére tudják fordítani. Ez a vevőszámtól függően kisebb cégeknél jelenhet heti 1-2 órát, ami havi szinten már 3-6 óra felszabaduló időt jelent, nagyobb forgalmú cégnél pedig elérheti a napi három műszakot is.

További előnye a kiszervezett ügyfélszolgálatnak, hogy rendelkezésére áll egy profi csapat. Nem Önnek kell megtanulnia, hogyan kell ezt csinálni.  Biztosított a 100 %-os jelenlét, nem fordulhat elő az helyzet, hogy „épp értekezlet van” és senki nem veszi fel a telefont. Ahogy az sem történik meg, hogy egy személyes cégnél egy fontos tárgyalást kellene félbeszakítania, azért, hogy egyeztessen, vagy esetleg emiatt ne vegye fel a telefont.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!