Jelenleg az egész világ átalakuláson megy keresztül. A veszélyhelyzet a cégeket is új kihívások elé állítja. Amennyiben át kell szerveznie a cégénél végzett munkát és megteheti, hogy távmunkára küldi munkatársait, érdemes ezekre odafigyelnie:

GYIK építése

A gyakran ismételt kérdések összeszedése és dokumentálása megkönnyíti a cég életét hosszútávon. Fontos, hogy naprakész válaszok töltsék meg tartalommal a felületet, könnyen kereshető és érthető formában álljon rendelkezésre az anyag, mely átadható egy új munkatársnak, vagy új beszállító partnernek.

Monitorozás

A monitorozás szükséges a munkafolyamatok visszakereshetősége érdekében. Ide tartozik a napi jelentések, időelszámolások megtervezése és folyamatos használata. Ezeket elkészítheti akár táblázatos formában, de használhat megfelelő szoftvert is.

Meetingek

Az ügyfélszolgálattal időnként egyeztetni kell. Visszajelzést kell kapjanak a munkatársak a felmerült problémákról, kérdésekről, kijavítható ügyfélpanaszokról. Az emberek általában azonnal választ szeretnének kapni a kérdéseikre iparágtól függetlenül – a mostani hoz hasonló veszélyhelyzetben ráadásul az emberek hajlamosabbak a pánikra. Készüljenek fel az így beérkező kérdésdömpingre, beszéljék meg a legfontosabb problémákat, hogy megnyugtató formában tudják tájékoztatni partnereiket.

Ha most szervezné ki az ügyfélszolgálatot, bízza profikra!

Pontos időelszámolással dolgozunk. Munkánknak része a GYIK adatbázis felépítése, a monitorozás (mi átláthatóak vagyunk és módszerünket szívesen adjuk tovább), és a gyors visszajelzés Önnek az ügyfélszolgálati tapasztalatok alapján.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!