ÖNNEK RÁNK VAN SZÜKSÉGE!

HÁTTÉR IRODA (BACK OFFICE) SZOLGÁLTATÁS ELFOGLALT CÉGVEZETŐKNEK

N

Problémák helyett megoldásokban gondolkodunk, miközben odafigyelünk az Ön igényeire!

N

Sikerének egyik kulcsa a biztos háttértámogatás!

N

Velünk időt nyer, mert amíg Ön a cégének profitot termel, addig mi az adminisztratív feladatokat elvégezzük!

N

Költségkímélő megoldást nyújtunk!

N

Lojális és megbízható együttműködést garantálunk!

N

Gyorsan és precízen dolgozunk!

N

Egyedi megállapodásokra is lehetőséget kínálunk!

N

Öko irodaként működünk, figyelünk a környezetünkre!

N

Kisgyermekes anyukákkal is együtt dolgozunk, segítjük a visszatérésüket!

N

Távmunkában dolgozunk. Többen. Együtt. Ezért hatékonyak vagyunk!

Kik vagyunk és miben vagyunk különlegesek?

A legfontosabb előnyünk, hogy nagy csapattal dolgozunk! Az Easy Admin egy igazi csapat. Mivel csapatunkban mindenféle tapasztalattal rendelkező munkatárs és ezen felül számos külsős szakértő van: garantálni tudjuk Önnek a jó eredményeket.

Jelentős, több, mint 21 év munkatapasztalattal rendelkező nők vagyunk, akik eddigi munkájuk során rengeteg, a vállalkozás működését támogató, irányító feladattal, szervezéssel, szervezetet zökkenőmentessé tevő folyamat kialakításával voltak megbízva.

Láttuk és megtapasztaltuk, milyen egy örömteli szervezetben dolgozni, ahol az elképzelt és megtervezett feladatokat, részletes folyamatleírások, működő rendszerek támogatják.

Örömmel oldjuk meg azokat a napi rutin jellegű munkákat, vagy egyedi projekteket, amikbe mások bicskája beletört vagy a cég vezetése úgy gondolja, hogy  megoldhatatlan számára.

Azért jutnak el hozzánk ezek a feladatok, mert nem a problémát látjuk, hanem a megoldásokat, kifogyhatatlan az energiánk, kedvesek vagyunk, sokat mosolygunk és gyorsak vagyunk!

Ismerje meg csapatunkat!

Csiszér Éva

– alapító, az Easy Admin csapat vezetője

Fő erőssége a projektvezetés, az időgazdálkodás és a folyamatok megszervezése. Ezen felül több éves tapasztalattal rendelkezik rendezvényszervezés területén is.

A közös munka kezdetekor Évi támogatja Önt és cégét a folyamatok kialakításában, majd egyik kedves kollégánk bevonásával intézzük az ügyeket és levesszük az Ön válláról a terheket.

 

Zsuzsa

Adminisztráció

Anikó

Adminisztráció

Lilla

Szövegírás, kreatív

Zsuzska

Szövegírás, kreatív

Tamás

Logisztika, szállítás

Bence

Programozás, rendszergazda

Zoé

Adminisztráció

Hanna

Ügyfélszolgálat

Hiszünk abban, hogy azok a női csoportok, amelyek a  munkaerőpiacon nehezen találnak munkát – kisgyermekes anyák vagy 50 év feletti nők – remek munkaerők, mert alaposak, elkötelezettek, tudnak fókuszálni és remek logisztikusok! Ugyanakkor abban is hiszünk, hogy a pályakezdőknek is szüksége lehet tapasztalatra ahhoz, hogy később jól helyezkedhessenek el – így nekik is igyekszünk segíteni.

Háttér csapatunkban tehát pályakezdőket, kisgyermekes anyukákat, illetve 50 év felettieket foglalkoztatunk első sorban – ezzel biztosítva nekik, lehetőséget – Önnek pedig kiváló eredményeket.

Mert számunkra sikerélmény,
hogy az Ön vállalkozása eredményességéhez hozzá
tudunk járulni!