Kezdő vállalkozóként rengeteg mindenre kell odafigyelnie. Sokan a munkanap végén, késő éjszaka érnek el oda, hogy válaszoljanak az e-mailjeikre. Az éjszakai email küldés visszafordíthatatlan hibákat idézhet elő.

Mielőtt részletezzük, miért nem érdemes e-mailt küldenie éjszaka, ajánljuk figyelmébe korábbi cikkünket a túlterheltség és az időhiány okozta rossz szokásokról. Abban a cikkben azt veséztük ki, hogy milyen hatással van az egészségre és az emberi kapcsolatokra a rosszul beosztott idő. Mai cikkünkben azt mutatjuk meg: milyen hatással van a hatékonyságra ugyanez.

Kimerültség = hibaforrás

Egy hosszú nap után a gondolkodás lassabb, nem fog úgy az agy. Könnyű hibázni, amikor megválaszol egy-egy mailt. Sokszor csak az elküldés után tűnik fel, hogy maradt benne nyelvtani hiba, vagy nem megfelelő kontextusban íródott. Az is előfordulhat, hogy csak akkor veszi észre a hibát, amikor az ügyfél válaszol. Egy-egy ilyen hiba ronthatja az imázsát. Ha fáradt, romlik a munka minősége és ezzel kárt okoz vállalkozásának.

Az üzleti igények kielégítése

Az éjszaka közepén küldött üzeneteket az emberek könnyen félreértik. Az ügyfelek tévesen úgy értelmezhetik, hogy alacsony prioritással bírnak, ha csak az utolsó pillanatban, késő este kapnak választ. Ráadásul a késő esti levél küldésnél néha jobb a másnap reggel küldött válasz – ugyanis nem arra utal a partner számára, hogy Ön késő estig dolgozik és milyen kötelességtudó, hanem éppen arra, hogy milyen elfoglalt és szétszórt, ha csak ekkor jut erre ideje. Vannak olyan megrendelők, akik elvárják, hogy mielőbb választ kapjanak. Persze mi vállalkozóként tudjuk, hogy irreális elvárás azonnali reakciót várni – mégis fontos lehet az ügyfélszerzés és megtartás szempontjából. Ha feszítettnek érzi magát, segítséget kérhet az Easyadmintól!

Mi az az Easyadmin?

Az Easyadmin egy backoffice szolgáltatás – olyan, mint a virtuális asszisztens, csak annál sokkal több. Cégünk az ügyfélszolgálati teendőket is át tudja venni Öntől. De az időben megválaszolt e-maileken kívül a közösségi média kezelésén át segítünk a vállalkozás irányításában, fejlesztésében. Minden elvégzett feladatunkról pontos kimutatást adunk, így Ön állandóan képben van a munkánkkal. Tudjuk, hogy fontos a költségvetés, de bátran állítjuk: munkánk megfizethető – eredménye pedig megfizethetetlen érték lesz. Óránként kevesebb, mint 4.000 forintért Ön kiképzett, precíz és jól szervezett csapatot kap a háta mögé.

Miért érdemes virtuális asszisztenseket használni?

Olcsóbb, mint a felvett munkaerő, hiszen nem szükséges minket fix munkaidőben foglalkoztatni. Ráadásul rajtunk keresztül éppúgy munkahelyet teremt, hiszen mi összeszedjük azokat az ügyfeleket, akiknek nem éri meg felvenni munkaerőt és felveszünk mi munkaerőt akik egyszerre akár 3-4 cég asszisztenciáján dolgoznak. Így a cégek és a munkavállalók is jól járnak.. Az Easyadmin szigorú felvételi eljárás során választja ki azokat az embereket, akik alkalmasak a feladatok elvégzésére. Minden asszisztensüket kiképezzük. Csapatunkat profi és jártas szakemberek vezetik, akik sokat láttak.

Az Easyadmin előnyei

Közel száz feladattípust bízhat ránk és reális árképzésünknek hála elérhető áron dolgozunk. Nálunk megtalálhatja az Ön igényeinek legjobban megfelelőt. Ütemtervet készítünk és folyamatosan dokumentáljuk az Ön cégére fordított időt. Előre kommunikálunk mindent, amit lehet, így nem éri Önt kellemetlen meglepetés számlázáskor sem.

Ne küldjön e-mailt éjjel…

Nem kell mindent Önnek csinálnia, a professzionális csomagban egy saját személyes virtuális asszisztenst kap a feladatok elvégzésére. Ha sürgősen szüksége van az asszisztensére, aki épp nem áll rendelkezésére adott időben, az Easyadmin mindig elérhető lesz az Ön számára. Az általuk kínált csomagok megfizethetőek, elkerüli a valódi munkatárs felvételével járó bonyolult procedúrát és alacsonyabb költségekkel végezheti el a feladatokat.