Noha a tévéműsorokban úgy tűnik, hogy a káosz jó ugródeszka, ez az üzleti életben inkább gödröt jelent, különösen, ha Ön generálja azt. Igyekszik helytállni, de túl sok feladat van. Ha mindent maga szeretne megoldani, ezzel akadályozza a cége fejlődését. Hogyan mászhat ki a gödörből?

Ha túl sok időt tölt e-mailek megválaszolásával, dokumentációk elkészítésével, telefonhívásokkal küzd, ideje felvenni egy virtuális vezető asszisztenst. Korábban az ügyvezető asszisztens a vállalat arca volt, ő üdvözölte az ügyfeleket, az ügyvezető nevében dolgozott, de ma már nincs szükség ilyen típusú asszisztenciára, aki örökké a vezető mellett ül. A jó szakemberek ma már távolról is dolgozhatnak, ezért jó felvenni egy virtuális vezető asszisztenst.

Mi az a virtuális vezető asszisztens?

Távolról végez adminisztrációs feladatokat, hatékonyabb munkaerőnek bizonyul, mint egy teljes munkaidős alkalmazott. A virtuális asszisztensek szerződéses alkalmazottak, akiket munkaóráért fizetnek. Mivel nem állandó alkalmazottak, nem kell gondoskodni az egészségügyi ellátásukról, biztosításról vagy az adókról. Ha azt szeretné látni, hogy a vállalkozása növekszik, hagyjon fel azzal, hogy mindent maga csinál. Béreljen az ismétlődő adminisztratív munkákra virtuális asszisztenst, Ön pedig fókuszáljon a jövőbeli terveire.

Mit tud elvégezni egy virtuális vezető asszisztens?

Általános adminisztratív támogatást nyújthat, megbízásokat hajthat végre, kutatásokat és adatelemzéseket végezhet, a könyvviteli rendszereket is kezelheti. Felsorolunk néhány feladatot, amit átruházhat a virtuális asszisztensre – némelyikre rá is kattinthat és további hasznos cikkeket talál az adott témakörről.

Mit mondjon leendő virtuális asszisztensének?

Röviden írja le a szervezetet és annak céljait, és egyértelműen határozza meg az asszisztens által elvégzendő feladatokat. Minél pontosabban tájékoztatja leendő virtuális asszisztensét, annál biztosabb és jobb munkát fog az végezni. Ha nagyon profival van dolga, akkor Önnek nem kell felkészülnie különösebben, mert alaposan kikérdezik majd magát.

Virtuális vezető asszisztens alkalmazásának előnyei:

Sok időt takarít meg

A virtuális asszisztensek gondoskodnak az ismétlődő tevékenységek, rutin feladatok elvégzéséről, így elég idő áll az Ön rendelkezésére, hogy a vállalkozás „alapvető” műveleteire összpontosítson. Ne pazaroljon több időt telefonhívásokra, vagy felesleges emailek fogadására minden nap. Béreljen fel virtuális asszisztenst, hogy több szabad órát tudjon a napjába iktatni.

Működési rugalmasság

Virtuális asszisztenst a világ bármely részéről fel lehet bérelni, ez lehetővé teszi, hogy a nap 24 órájában az ügyfelek számára rendelkezésre álljon. Nem kell hónapokat tölteni a megfelelő jelentkező kiválasztásával, kérjen ajánlatot a legprofibb csapattól.

Takarítson meg pénzt

Virtuális asszisztens alkalmazásakor a munka terjedelme és munkaórák száma alapján fizet. Ez könnyebbség az induló vagy a kisvállalkozások számára, akik nem rendelkeznek elég tőkével ahhoz, hogy befektessenek havi fix fizetésbe és juttatásokba. A virtuális asszisztensbe történő beruházás mértéke kisebb, mint a megtérülés.

Válasszon a globális tehetségek közül

Ha csak a saját országára korlátozza a keresést, akkor csökkenti annak az esélyét, hogy találkozzon olyan multi-képzettségű személlyel, aki segítheti az Ön vállalkozásának növekedését. Amikor online platformon veszi fel a megfelelő jelentkezőt, globálisan választhat a képzett asszisztensek közül.

Az Easy Admin az Ön csapata

Nagy számú csapat az Ön háta mögött, elképesztően alacsony munkabérrel. Kattintson ide és nézze meg, hogy mennyire megéri velünk dolgozni.