Ha Ön vállalkozóként az oldalunkon keresgél, bizonyára már foglalkozott azzal a kérdéskörrel, hogyan tud saját magának több időt megtakarítani úgy, hogy közben a vállalkozása jól prosperál.

Szempontként merül fel, hogy hosszabb távon melyik kifizetődőbb:

  1. ha a vállalkozó maga egyeztet az ügyféllel időpontot, vagy
  2. ha kiszervezi az egyeztetést.

Amennyiben Ön azt gondolja, hogy az ügyfelekkel történő időpont egyeztetés a kapcsolattartás sarkalatos pontja, akkor érdemes tovább olvasnia a cikket.

Mennyi idő az időpont egyeztetés?

Egy egyszerű példán keresztül megmutatjuk, mire gondolunk. Tegyük fel, Önnek heti 20 ügyfele van, akiknek a fele telefonon egyeztetne új időpontot, míg a másik fele a találkozók végén fixálja a következő időpontot. Az egyeztetésekre számoljunk átlagosan 10 percet.  10 ügyfélnél az heti 100 perc. Havonta 400 perc, azaz több, mint 6,5 óra. Ezt az időt fordíthatná másra is. Például két-három (vagy akár hat) másik ügyféllel történő személyes konzultációra.

Az extra időből extra bevételt kovácsolhat…

Előfordulhat, hogy az Ön vállalkozása úgy működik, hogy már telefonon is felmérést végez. A munka ezen részének megkönnyítésére kétféle megoldást javasolunk. Az Ön által feltenni kívánt kérdéseket átadja nekünk, azokat mi tesszük fel Ön helyett. Ebben az esetben a partnerrel egyeztetett időpontot juttatjuk el Önnek és a másik félnek is.

A másik típusú megoldás az, hogy első alkalommal alaposan átbeszélik a részleteket (például, ha Ön coachként, vagy magánorvosként tevékenykedik), a folyamat menetét, tájékoztatva az ügyfelet arról, hogy a későbbiekben az időpont egyeztetés rajtunk keresztül valósul meg.

Elsőre mindez idegenül hathat, mert szeretjük saját magunk kézben tartani a dolgainkat. Viszont vitathatatlan előnye az együttműködésnek, hogy havonta felszabadul 6-7 órája, amit más, hasznos tartalommal tölthet meg.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!