A mi cégünk háttériroda, ami több, mint a virtuális asszisztens. De mi is pontosan a különbség? Összeszedtük ebben a cikkben!

Milyen feladatokat lát el egy átlagos virtuális asszisztens?

  • klasszikus titkárnői feladatokat,
  • adminisztrációt,
  • ügyfélszolgálati feladatokat,
  • pénzügyi előkészítést,
  • postai tevékenységhez köthető szolgáltatásokat (levél és csomagfeladás).

A klasszikus virtuális asszisztencián felül, néhány cég marketing asszisztenciát is vállal, amely tartalmazza például:

  • a szövegírási feladatokat,
  • naprakész blogvezetést,
  • hírlevélírást,
  • social media kezelést.

Háttériroda, avagy backoffice

A háttériroda ezeken felül az alábbiakat nyújtja:

  • olyan folyamatokat épít, amik fejlesztésekhez hasznosak,
  • tanácsokat ad, hogyan lehet javítani a folyamatokon,
  • pályázatot figyel,
  • beszerzéseket szervez,
  • rendezvényt szervez.

Háttérirodai alkalmazás igénybevételével nem csak időt spórol, hanem pénzt is, mert a szolgáltatásnak az a célja, hogy minél gördülékenyebb legyen az ügymenet, az elvégzendő feladatok könnyebben kerüljenek megoldásra

Az átlagos virtuális asszisztens

Az átlagos virtuális asszisztens az a külsős munkatárs, aki elvégzi a rábízott feladatot. Olcsóbb, hatékonyabb, mint egy munkatársat felvenni csak erre a munkakörre. A háttériroda ezen felül tanácsadó, irodavezetői jellegű feladatokat is ellát és célja, hogy az ügyfél minél hatékonyabb legyen, ezáltal több ideje legyen a szakmájára és minél kevesebbet költsön feleslegesen.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!