Az időbeosztás mindenkinek nagy kihívást jelentő, ha nem a legnehezebb feladat. Felmérésünk alapján az általában vett adminisztrációs tevékenység veszi el a legtöbb időt egy cég életében attól, hogy hasznos és hatékony munkát végezzen. Az adminisztráció mellett időrabló tevékenység többek között az utazás, a telefonálás és meglepő módon, a magánéleti teendők is.

Időrabló TOP1: adminisztráció

Akadnak olyan cégek, akik heti 10-20 órát is adminisztratív jellegű feladatokkal töltenek. Ebben benne van a számlázás, időpont egyeztetés, jelentések készítése, e-mailek megválaszolása és még pár általános adminisztrációs feladat.

Időrablók még…

Sokan utazással töltenek el heti 5-10 órát.

Többen – jogosan – jegyezték meg, hogy időt kell és természetesen akarnak is szánni a családra, gyerekekre, hobbi, sport tevékenységre, egyszóval a magándolgokra és ezt nagyon nehéz jól menedzselni.

Hatékony időbeosztás

Az időt kétféle hasznos módszerrel lehet jobban beosztani. Ennek egyik fajtája, amikor tevékenységek kerülnek összevonásra (pl. utazás közben olvasni vagy tananyagot hallgatni, esetleg amíg a gyerek fürdik, összeírni a másnapi teendőket, vagy házimunkát végezni).

A másik módszer, kiszervezni azokat a feladatokat, folyamatokat, amiket lehet, ezzel időt felszabadítva, amit aztán más, hatékonyságnövelő tevékenységre tudunk fordítani. Mi az utóbbiban tudunk Önnek segíteni.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!

És a végére egy bónusz Időrabló…

Csak hogy legalább kellemes zenével teljen a munkavégzés 🙂