Igen, sőt megszervezzük a naptárát is. A backoffice és a virtuális asszisztens hasonló feladatkort lát el – bár előbbi sokkal többet! Ne fulladjon bele a munkába, ha kiszervezheti azt kedvező áron. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan kéne blogírást kiszerveznie, hogy az tökéletes legyen!

Kommunikációs naptár

Kezdjen kommunikációs naptárat vezetni. Ebben semmi bonyolult nincs, csak megadja, hogy melyik napon, milyen témában készüljön poszt – és az mely felületre kerüljön ki. Ha kiszervezi, akkor a virtuális asszisztens ezt követően könnyedén tudja frissíteni a naptárat és beillesztheti a saját ötleteit.

Téma-gyűjtemény

Szolgáltasson témát – enélkül nehezen fog boldogulni a külsős munkatárs és ki ismerné jobban a szakmát és a hiteles forrásokat, mint Ön? Érdemes a témákat kulcsszavakkal ellátni, ugyanis, ha az asszisztensnek van némi SEO alapismerete, akkor be tudja illeszteni a weboldalba ezáltal növelve valóban az Ön ismertségét, ügyfélkörét.

Rendrakás

Ha már régi a blogja és össze-vissza használtak kulcsszavakat, dizájnt és ideje végre rendet tenni, akkor megkérheti az asszisztenseit, hogy vizsgálják felül a blogbejegyzéseket mind formailag, mind tartalmilag. Ezek után Önnek már csak ellenőrizni kell azokat. Idetartozhat a régi kommentek kezelése is: osszon ki jogosultságot, hogy a blog kezelésében aktívabban részt vehessen külsős munkatársa / beszállítója.

Nyilvántartás

Ahogy egyre több a tartalom, úgy válik egyre nehezebbé nyomon követni, hogy miről is írtunk már. Vezessen nyilvántartást a blogbejegyzéseiről, portfóliójáról. Az asszisztens ezt egy táblába rendezheti, kategorizálhatja. Ezzel elkerüli a duplikációkat, egyensúlyban tarthatja a témákat és akár javíthat a kategorizáláson is.

Biztonsági mentések, frissítések

Csinálhat biztonsági mentéseket a blogjáról. Különféle pluginek léteznek, a legtöbbet könnyű telepíteni és használni. Ezek frissítése hosszabb folyamat, de olyan, amit a virtuális asszisztense elvégezhet. Az Ön által használt bővítményeket rendszeresen frissíteni kell a biztonsági problémák kiküszöbölése miatt. Időnként célszerű virtuális asszisztensénél arról is tájékozódni, hogy webhelye a legfrissebb WordPress verziót és pluginokat használja-e? Amennyiben nem, ez problémát okozhat a webhelyén.

Lehetünk a virtuális asszisztense?

Próbáljon ki minket! Megírjuk a blogbejegyzéseit, frissítjük weboldalát, naprakészen tartjuk online megjelenéseit – mint egy jó marketing asszisztens. Ráadásul pontos időelszámolással dolgozunk. Munkánk első számú célja, hogy Ön bármikor visszavehesse azt tőlünk – csak sokkal jobban dokumentálva, mint eddig. Mi átvesszük és kialakítjuk a folyamatait.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!