Nem állítjuk, hogy mi vagyunk az egyetlen alternatíva erre a szolgáltatásra, de azt igen, hogy e nélkül a 8 készség nélkül nem lehet profin végezni ezt a jellegű munkát. Mi garantáljuk ezeket és arra biztatjuk Önt, hogy kérdezzen rá másoknál, szerződéskötés előtt.

1) Precizitás

A jó asszisztens körültekintően jár el. A részletekre való odafigyelés a mindennapjainak részét képezi. Büszkének kell lennie arra, hogy olyan részletekre is figyelmet fordít, amely felett mások elsiklanak. Azzal, hogy a feladatokat kellően súlyozza, segít megteremteni Önnek az egyensúlyt a munka és a magánélet között. A megfelelő asszisztens garancia arra, hogy a megbízások határidő előtt elkészüljenek és nagy gondot fordít a feladatok gyors átadására.

2) Folyamatos jelenlét:

A legtöbb asszisztens csak a nyilvánvaló dolgokat végzi el. Viszont a jó alkalmazott nyitott és kezdeményező. Ha a vezető hiányos ötletekkel áll elő, a megfelelő virtuális asszisztens képes arra, hogy kiegészítse, teljessé tegye azokat, folyamatosan informálva a jóváhagyásért felelős személyt.

3) Nagyszerű hallgatóság:

A hallgatás tanuláshoz vezet. A legtöbb ember figyelmen kívül hagyja ezt a tényt, de egy nagyszerű asszisztens gyorsan elsajátítja az információkat, nem fél kérdezni, hogy kitöltse a hiányzó részeket. Ha „okosan” hallgat, könnyen megérti a vezető által felvázolt irányt és a stratégiát. Ez a fajta hallgatás kiváló munkakapcsolatot eredményezhet.

4) Kapcsolat építő:

Az asszisztens egyik pozitív tulajdonsága az, hogy könnyen megtalálja a hangot az emberekkel, akár személyesen, akár telefonon. Függetlenül attól, hogy hány emberrel találkozik, rendelkeznie kell a kapcsolatépítés képességével. Tudnia kell megtörnie a jeget, ezzel válva hasznossá a megbízóinak. Egy profi virtuális asszisztens csapat ráadásul már rendelkezik referenciákkal, céges kapcsolatrendszerrel – amelyet szívesen és hatékonyan használ: ügyfeleit ajánlja egymásnak.

5) Kommunikációs készségek:

Az egyik legfontosabb képessége a kiemelkedő kommunikációs készség. Az üzleti élet egyik kulcsa ebben rejlik. Azokban a helyzetekben, amikor az ügyfél és az asszisztens között nincs személyes kapcsolattartásra megadott idő, tudnia kell egyszerűsíteni a folyamatokat. Amikor esetleg nem egyértelműek az utasítások, az asszisztensnek kell segítő kezet nyújtani.

6) Időgazdálkodási készség:

Egy jó asszisztensnek két dolgot kell egyszerre szem előtt tartania. Képesnek kell lennie arra, hogy tartsa a saját ütemtervét, de egyúttal prioritásként kell kezelnie vezetője megbízatásait is. A virtuális asszisztens gondosan tervezi és szervezi a megbízó ütemtervét annak érdekében, hogy a vezető több időt fordíthasson a tervezésre és a célok kitűzésére.

7) Projektmenedzsment készségek:

Az asszisztensnek tisztában kell lennie a teljes képpel, hogy tudjon segíteni a vezetőnek helyre illeszteni a darabokat. A nagyszerű asszisztens megkönnyíti a munkát, ha olyan feladatokkal foglalkozik, mint például a pénzügyi kimutatások összehasonlítása, az ügyfelek tendenciájának elemzése. Ezek a feladatok erősítik a partneri viszonyt.

8) Technológiai készségek:

Ha virtuális asszisztenst keres, jó döntés, ha olyat választ, aki jártas akár az MS Office kezelésében, ismeri a legújabb CRM szoftvert. A jó asszisztens alkalmazkodik a legújabb technológiai megoldásokhoz, gyorsan tanul. Ez a képessége ideálissá teszi őt a feladat elvégzésére.

Csapatunk 8++ energia hatékonysággal üzemel 🙂

Próbáljon ki minket! A 8 készséggel garantáltan rendelkezünk, ezen felül többet szervezhet ki nekünk, mint egy átlagos virtuális asszisztensnek. Ráadásul pontos időelszámolással dolgozunk. Munkánk első számú célja, hogy Ön bármikor visszavehesse azt tőlünk – csak sokkal jobban dokumentálva, mint eddig. Mi átvesszük és kialakítjuk a folyamatait.

Számolja ki kalkulátorunk segítségével, hogy Önnek mennyire érné meg minket választania!